Emailový klient v SORTIO

Emailový klient v SORTIO vám umožní vybavovať pracovnú emailovú korešpondenciu ľahšie a organizovanejšie. Emaily v SORTIO môžete zdieľať s vašimi kolegami, triediť ich do obchodov a projektov, prípadne k nim vytvárať súvisiace úlohy a pripomienky. 
 


CENTRÁLNY INBOX

Všetky pracovné emaily budete mať odteraz pod kontrolou.

Už viac nemusíte prácne dohľadávať správy v mailových schránkach u seba a svojich kolegov. Všetky prijaté aj odoslané emaily nájdete na jednom mieste a prehľadne priradené k súvisiacim obchodom alebo projektom.

Zoznam emailov

Emaily V Sortio

AKO DOSTAŤ EMAILY DO SORTIO?

Emaily môžete do SORTIO dostať hneď viacerými spôsobmi:

Email môžete preposielať (forwardovať) na emailovú adresu vášho SORTIO účtu. Alebo môžete komunikáciu s klientom posielať v skrytej kópii (bcc) na emailovú adresu vášho SORTIO účtu. Prípadne môžete maily posielať priamo zo SORTIO.
  
Posielanie emailov cez skrytú kópiu (BCC)
Preposielanie (forward) emailov


SORTIO AKO HELPDESK

Inbox v SORTIO môžete využiť aj ako firemný helpdesk.

Stačí, ak vašu emailovú schránku (napr. podpora@fyrma.sk) presmerujete na emailovú adresu vášho SORTIO účtu a nastavíte, ktorí používatelia budú môcť tieto presmerované emaily vidieť. Ak niekto následne pošle email na podpora@fyrma.sk, uvidia ho vo svojom Inboxe všetci používatelia, ktorí to majú povolené.

Inbox Helpdesk

Nový email

SPRACOVANIE NOVÉHO EMAILU

Nový email v Inboxe? Žiadny problém — vybavte ho alebo delegujte kolegom.

Po prijatí nového emailu máte niekoľko možností, email môžete prevziať a vybaviť. Alebo ho môžete delegovať kolegovi, ktorý sa mu bude venovať. Ak je email nevhodný, môžete ho vymazať.
 
Emaily v inboxe môžete spracovať aj naraz


INTERNÉ SPRÁVY VIDÍTE LEN VY

Potrebujete sa poradiť s kolegom? Využite interné správy.

Predtým, ako odpoviete klientovi, môžete sa prostredníctvom interných správ poradiť so svojimi kolegami. Internú správu môžete poslať z rovnakého vlákna, v ktorom komunikujete s klientom — kolega tak bude vidieť celú vašu konverzáciu. Interné správy môžete využiť aj ako miesto na ukladanie poznámok (napr. z telefonického rozhovoru).

Interné správy

Pridať pripomienku k emailu

ÚLOHY A PRIPOMIENKY

Odteraz sa nezabudnete pripomenúť.

Priamo z emailu môžete rýchlo a jednoducho vytvoriť úlohu alebo pripomienku (napr. preveriť, ako sa klient rozhodol). Úloha sa automaticky zobrazí aj vo vašom kalendári, kde ju v správnej chvíli nájdete.


RÝCHLY PREHĽAD KONVERZÁCIE

Informácie súvisiace s konverzáciou budete mať neustále pred očami.

Rýchly pohľad na pravú stranu konverzácie vám prezradí, aké osoby v nej komunikujú a aké úlohy je potrebné v súvislosti s konverzáciou vybaviť. Jedným kliknutím môžete do konverzácie pozvať ďalšie osoby, prípadne pridať dôležitú úlohu alebo pripomienku.

Zoznam komunikujúcich

Detail emailu

PORIADOK V EMAILOCH

Urobte si v emailoch poriadok. Začnite ich tagovať a zaraďovať.

Pre rýchlejšie dohľadanie konkrétnych emailov môžete koverzácie tagovať a pridávať medzi obľúbené. Emaily navyše môžete zaradiť do súvisiaceho obchodu alebo projektu.


NASTAVENIE OPRÁVNENÍ   Nové

Vy rozhodujete, ktoré emaily budú vaši kolegovia vidieť.

Pri každom emaile môžete nastaviť, kto bude mať oprávnenie vidieť ho. Môžete tak rozhodnúť, či budete email vidieť len vy, konkrétni používatelia, skupina používateľov alebo všetci.

Nastavenie oprávnení emailov

Prepínanie emailových schránok

PRÍSTUP KU VŠETKÝM EMAILOM   PRE MANAŽMENT

Získajte prístup k pracovným emailom vašich kolegov.

Ako manažér (s najvyšším oprávnením) budete mať prístup k emailom všetkých vašich kolegov. Získate tak úplnú kontrolu nad emailovou komunikáciou prebiehajúcou v SORTIO a do ľubovolnej konverzácie budete môcť kedykoľvek zasiahnuť.


Emailový klient pre vás neustále vylepšujeme.

Toto sú 3 horúce novinky, ktoré sme pridali ku kontaktom. Ak vás zaujímajú ďalšie novinky a vylepšenia, ktoré vydávame pravidelne každé 2 týždne, kliknite sem.


Emailový klient a ďalšie SORTIO aplikácie pre celú vašu firmu.

SORTIO je viac ako emailový klient — SORTIO je systém na riadenie chodu celej vašej firmy. Emaily, obchody, projekty, kontakty, úlohy, poznámky, faktúry, evidencia času a ďalšie aplikácie, ktoré môžete používať bez obmedzení.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo Spustiť demo