Vaše otázky. Naše odpovede.
Aký operačný systém potrebujem na prevádzku SORTIO?
SORTIO nie je závislé od operačného systému a funguje ako klasická webová stránka, ktorú si môžete prezerať cez webový prehliadač na ľubovolnom operačnom systéme (Windows alebo OS X). SORTIO navyše funguje aj na tabletoch a smartfónoch.
Potrebujem si stiahnuť alebo inštalovať nejaký softvér?
Nie, nemusíte si sťahovať a inštalovať žiadny softvér. SORTIO je webová aplikácia a môžete ju používať v prehliadači — ideálne Google Chrome, Safari alebo Firefox.
Bude mi SORTIO fungovať aj na smartfóne alebo tablete?
Áno, SORTIO môžete plnohodnotne používať na smartfónoch a tabletoch s operačným systémom Android a iOS. SORTIO nebolo testované na iných systémoch, avšak nevylučujeme, že bude fungovať aj na nich.
Aký rýchly internet potrebujem?
Počas používania SORTIO sa prenáša minimálny objem dát, väčšinou v textovej podobe. K prevádzke vám preto postačí štandardný alebo mobilný prístup na internet — taký, aký používate pri prezeraní jednoduchých webových stránok.
Je SORTIO bezpečné?
Áno. SORTIO je umiestnené v zabezpečenom datacentre. Prenos všetkých dát medzi SORTIO a vašim prehliadačom prebieha v zašifrovanej podobe. Pre šifrovanie dát používame podobný SSL certifikát, ako napríklad banky.
Ako je to s dostupnosťou systému?
SORTIO je vytvorené tak, aby fungovalo 24 hodín denne, 365 dní v roku. Aj napriek tomu však z času na čas potrebujeme SORTIO odstaviť, aby sme mohli vykonať údržbu alebo aktualizáciu systému. Odstávku vykonávame vždy len po dobu potrebnú na vykonanie potrebného úkonu — zvyčajne na niekoľko minút. Všeobecne však garantujeme 98% dostupnosť systému.
Musím sa dlhodobo viazať?
Nemusíte. SORTIO môžete používať bez viazanosti. Ak sa rozhodnete, že ho ďalej nechcete používať, váš účet môžete vymazať. Nie ste nijako viazaný.
Je možné SORTIO hostovať aj na vlastnom serveri?
SORTIO je v súčasnosti prevádzkované ako cloudové riešenie hostované na našich serveroch a poskytované ako SaaS. V prípade záujmu vám však radi pripravíme ponuku na nasadenie na vašom vlastnom serveri. Kontaktujte nás pre viac informácií.
Poskytujete technickú podporu?
Áno, našim zákazníkom poskytujeme telefonickú a emailovú podporu počas pracovných dní v čase od 9:00 do 16:00. Naši administrátori však systém monitorujú 24 hodín denne, 7 dní v týžni, a v prípade výnimočnej situácie sú pripravení zakročiť aj mimo pracovné dni.
Poskytujete aj služby spojené s implementáciou a zaškolením?
Áno. Vieme vám pomôcť s implementáciou SORTIO vo vašej firme, ako aj zaškolením vašich pracovníkov. Kontaktujte nás a my pre vás pripravíme individuálnu cenovú ponuku.
Má SORTIO len tie funkcie, ktoré tu popisujete?
Nie, v žiadnom prípade. Neustále pracujeme na nových funkciách a vylepšeniach, ktoré vydávame v dvoj- až trojtýždenných intervaloch. Ak vám však chýba konkrétna funkcia, dajte nám o tom vedieť. Navyše, ak potrebujete konkrétnu funkciu alebo aplikáciu urgentne, môžeme ju vyvinúť za poplatok.
Rád by som sa osobne stretol, je to možné?
Samozrejme. Kontaktujte nás a dohodnite si u nás prvú bezplatnú konzultáciu. Na stretnutí vám ukážeme, ako SORTIO naplno využijete práve vo vašej firme.
Ak si stále nie ste istí, či je SORTIO ten pravý systém pre vás, neváhajte a vyskúšajte si ho. Bezplatne a nezáväzne na 30 dní.