15. júla 2016
Nové nastavenie: Používateľské skupiny
Pre rýchlejšiu prácu s väčším počtom používateľov môžete využiť nové nastavenie: Používateľské skupiny. V časti Nastavenia si môžete vytvoriť používateľskú skupinu, napr. Team A, do ktorej zaradíte konkrétnych používateľov. Následne, ak budete potrebovať do obchodu, projektu, emailu alebo poznámky pridať všetkých ľudí z Teamu A, nemusíte to robiť po jednom, ale budete si môcť pridať celý Team A naraz.
06. júla 2016 úlohy
Zoznam všetkých úloh, ktoré na vás čakajú
V zozname nájdete všetky plánované úlohy, ktoré na vás čakajú. Úlohy môžete v zozname vyhľadávať a filtrovať podľa osoby zodpovednej za úlohu, stavu úlohy a tagu.
06. júla 2016 faktúry
Pozastaviť vystavovanie pravidelných faktúr
Kliknutím na tlačidlo Pozastaviť môžete odteraz pri pravidelných faktúrach dočasne pozastaviť automatickú fakturáciu. Rovnakým spôsobom môžete fakturáciu opätovne spustiť.
06. júla 2016 faktúry
Duplikovať faktúru
Ak potrebujete rýchlo vystaviť podobnú faktúru, môžete tak teraz urobiť kliknutím na tlačidlo Duplikovať, ktoré nájdete pri faktúrach, zálohových faktúrach aj pravidelných faktúrach.
15. júna 2016 inbox Poznámky
Odstránenie problémov s textovým editorom
Ak aj vás občas neposlúchal textový editor (tzv. wysiwyg), tomuto by mal byť odteraz koniec. Nová aktualizácia editora rieši problémy s formátovaním textu, používaním tlačidla backspace a zamŕzaním prehliadača pri použití zoznamov.
15. júna 2016 obchody
Nastavenie hodnoty obchodu, meny a dátumu uzavretia
Nemajú všetky obchody, ktoré riešite, fixnú cenu? Žiaden problém — odteraz si môžete vybrať z viacerých spôsobov ohodnotenia a mien. Navyše môžete určiť predpokladaný dátum jeho uzavretia, aby ste na takto dôležitý termín nezabudli.
15. júna 2016 Kontakty
Rýchla úprava údajov kontaktných osôb
V obchode a projekte môžete odteraz vidieť kontaktné údaje klienta, ktoré môžete jedným kliknutím upraviť alebo otagovať.
15. júna 2016 obchodyprojekty
Číslovanie obchodov a projektov
Pre ešte väčší poriadok v projektoch a obchodoch sme pridali ich automatické číslovanie. Ak budete potrebovať rýchlo dohľadať konkrétny projekt alebo obchod, môžete odteraz vo vyhľadávači (projektov a obchodov) zadať aj jeho číslo.
01. júna 2016 inbox
Preposielanie emailov do SORTIO
Ak počas práce komunikujete s obchodnými partnermi prostredníctvom vášho štandardného mailového klienta (napr. Apple Mailu, Outlooku alebo webmailu), vaše emaily môžete odteraz aj naďalej evidovať v SORTIO. Ako na to?
18. máj 2016 úlohy
Úlohy viazané na konkrétny čas
Odteraz môžete úlohy viazať nielen na konkrétny deň, ale aj hodinu. Stačí, ak pri pridávaní úlohy nastavíte čas jej vybavenia.
18. máj 2016 kalendár
Denný, týždenný a mesačný prehľad kalendára
V kalendári odteraz môžete prepínať medzi denným, týždenným a mesačným prehľadom. Pre rýchle prepínanie môžete použiť aj klávesové skratky D (deň), W (týždeň) a M (mesiac).
18. máj 2016 úlohy
Tagovanie úloh
V aplikácii Plánovač úloh môžete používať tagy, ktorými môžete označovať jednotlivé úlohy. Použité tagy sa zobrazia pri názve úlohy. Tagy môžete použiť napríklad pre určovanie priority alebo charakteru úlohy.
Vyskúšali ste už SORTIO naživo? Môžete tak urobiť hneď!
Emaily, obchody, projekty, evidencia kontaktov, plánovač úloh, poznámky, evidencia času, faktúry online a ďalšie aplikácie pre riadenie celej firmy — všetky môžete teraz vyskúšať bezplatne až na 30 dní.